joi, 22 decembrie 2011

Decembrie

Mi-am scos de la naftalină sufletul de iarnă, cu jante speciale să nu alunece pe gheată, mi-am legat inima cu lanţuri groase şi am iesit cu nasul pe fereastră să simt gerul năprasnic care mă face mereu să înroşesc. Vine Crăciunul!
Simt mireasma de sarbatoare în aer. Lume agitată, cu pungi încărcate de cadouri. Până şi pe cei mai împătimiţi duşmani ai cumpărăturilor îi pot zări acum pe stradă cum nu-şi mai văd capul de liste interminabile de cumpărături. Agitaţia şi haosul acesta uşor organizat, cu noian de oameni îmbujoraţi a reuşit mereu să mă impresioneze plăcut lăsându-mi un zambet generos ca amintire.
Zăpada încă se lasă aşteptată. Îmi simt sufletul supraentuziasmat în fiecare dimineaţă când arunc o privire sfioasă pe geam, poate a nins.
Ne vom revedea într-un morman de zapadă, cu temperaturi ale inimii peste 100°C, cu nasurile îmbujorate de frig şi obrajii de entuziasm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu