duminică, 22 aprilie 2012

Proiect foto: „Izvoare spre cer” – Fântâni cu cumpănă din Gorj

Risipite pe dealuri, pe câmp, la margine de drum sau la răspântii, fântânile cu cumpănă au fost surse de viaţă pentru oameni şi animale şi sursă de inspiraţie pentru poeţi şi scriitori. Secole la rând au ostoit setea călătorilor sau a ţăranilor ieşiţi la lucru pe câmp. Astăzi „izvoarele spre cer” îşi plâng singurătate. 

Prin noul meu proiect foto, intitulat „Izvoare spre cer” – Fântâni cu cumpănă din Gorj, voi încerca să readuc la viaţă, cu ajutorul imaginilor, aceste simboluri rurale, nepermis devenite astăzi doar umbre a ceea ce au reprezentat odată.




2 comentarii:

  1. Oare cati dintre noi, "noua generatie", au observat pana acum sau vor observa aceste fantani. Vechile valori mai prezinta interes doar pentru un public infim unde majoritatea sunt varstnici. Iar noi, tineretul, putini suntem cei care cunosc adevaratele valori.

    Sunt curios, totusi, de ce te chinui? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Andeea astea nu sunt valori vechi... sunt valori eterne...Uite, eu cautam imaginea unei fantani cu cumpana, pentru motivul ca am mostenit una in judetul Gorj, dar nu am fotografiat-o niciodata. Am copilarit intr-un sat din Gorj si cred ca locurile de acolo au o energie aparte. "Cuvantul este sansa noastra sa existam dincolo de timp, sa patrundem in dimensiuni noi, nebanuite si sa ne bucuram de viata" asta e parerea mea referitoare la comentariul din 22 aprilie 2012, 13:32

    RăspundețiȘtergere