vineri, 20 mai 2011

Mereu diferit



M-am săturat de tine și de toanele tale multiple. Ok, și eu am toane, dar nu atât de multe. Mă axez pe o singură culoare, iar tonurile mele sunt mereu raportate la ea, pe când la tine ... La tine e un curcubeu total. Mă orbești cu atâtea stări, toate diferite, niciuna semănând cu cealaltă. Azi mă iubești, mâine mă urăști, poimaine uiți să mai mă suni de ignoranță.
Cine să te mai înțeleagă?! M-am săturat să trec și eu așa, de la o stare la alta, de la fericirea aia ce atinge apogeul, la durere avidă. Te joci cu mine în fiecare zi dupa bunul tău plac. Niciodată nu știu cum voi fi la finalul zilei: copleșită de fericire sau enervată la culme că nu-mi mai pot astâmpăra sentimentele.
Și totuși nu pot renunța la tine. Ajung la un moment dat chiar să te îndrăgesc pentru felul acesta schimbător al tău. Azi, adierea molcomă de vânt ce mă sărută dulceag, mâine, sucul acrișor de mere ce mă trezește după o noapte în care n-am dormit, poimâine tornada ce mă doboară la o singură atingere.
Te întreb, azi cum ne mai jucăm?

3 comentarii:

  1. stiu de undeva asta " de la fericirea aia ce atinge apogeul, la durere avida. " ;)) si crek stiu de unde:)).
    auzi...mai scrie si cv mai happy k o dai numai pe texte triste :D

    RăspundețiȘtergere
  2. de la mine bineinteles ;)) de unde ai putea:))
    cu prima ocazie in care ma voi simti fericita o sa scriu si ceva happy. pana atunci ar trebui sa ne multumim cu ce scriu si cand scriu.

    RăspundețiȘtergere