luni, 25 iulie 2011

Schimbări

Mi-ar plăcea să-i fac trecutului cunoștință cu prezentul la o înghețată și eu să mănânc tot. Pe ele să le interschimb, să le mut și să le învârt așa după bunul meu plac, amestecându-le ca pe o budincă de ciocolata și vanilie, dulce și amar, cantități proporționale.
Să fiu aiurită înzecit, fericită cât de mult posibil și să pierd partea mea dramatică undeva prin neant, nepăsându-mi nici măcar puțin.

Să fiu indiferentă la emoții ce m-ar putea zdruncina cumplit, să mă iubesc pe mine ca pe un viciu de lux de care nu mai pot sa scap.
Mi-ar plăcea adesea să întorc lumea cu fundul în sus, așa, doar pentru plăcerea mea. Dar știu că universul e împotriva mea și nu mă va lasa niciodată să trăiesc cu planeta mea în cer liniștită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu