duminică, 10 aprilie 2011

Autodepășire

Mi-am impus ca în fiecare zi să devin altcineva, să fiu din ce în ce mai bună, să aspir spre perfecțiune și autodepășire.
Am realizat că nu pot să trăiesc veșnic în negura necunoașterii. Am vrut lumină.
Am fost supusă multor semne de întrebare: <De ce eu ?>, <Sunt bună?>, <Pot fi mai bună de atât?>. Mi-am răspuns acestor întrebari dându-mi seama că oricum aș fi nu este de ajuns.
Am dat ce a fost mai bun din mine, dar sunt nemulțumită. Vreau mai mult!
Știu că pe viitor va trebui să îmi aleg un domeniu în care să mă perfecționez, dar sunt încă indecisă. Pentru orice alegere pe care o voi lua trebuie să fiu foarte bună, de aceea de azi, promit că îmi voi da silința pentru mai mult.
Mă întrec pe mine însămi, mă autodepășesc zilnic făcându-mi persoanele apropiate să fie mândrii de mine, iar la rândul lor aceștia îmi dau puterea de a persevera.
Pot și vreau mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu