sâmbătă, 2 aprilie 2011

Iubește-mă așa cum sunt

Și când vreau să fiu singură, lasă-mă să mor de singurătate, să mă topesc de dor de oameni.
Când îmi vine să plâng, lasă-mă să plâng inundându-mi camera, înotând în marea lacrimilor.
Când îmi e frică, lasă-mă să îți simt îmbrățișarea încordată, să te simt că ești alături de mine.
Când mă vezi fericită, lasă-mă să râd, nu-mi vorbi serios. Râzi cu mine, îmi place să mă prefac că nu sunt eu atunci, să aiurez așa fără nici o logică.
Nu-mi întrerupe chicotele copilarești, lasă-mă să fiu un copil în ochii tăi. Lasă-mă să mă strecor sub pielea ta, să te păcălesc, să te fac să-mi iubești latura asta puerilă.
Iubește-mă așa cum sunt, nu mă schimba căci la final nu voi mai avea aceași aromă.

13 comentarii:

  1. foarte frumos, felicitari, esti tu insati de mai ieri
    un lucru bun: te-ai regasit

    RăspundețiȘtergere
  2. ar trebui sa-ti pui pozele tale nu alte aiureli
    cum ar putea sa te exprime acestea?

    RăspundețiȘtergere
  3. imaginile care sunt puse alaturi de texte sunt imagini artistice. acestea aduc un plus textului nu doar prin culoari ci si prin mesajul tansmis cititorului de catre acestea. daca interpretam imaginile vom observa ca exista o concordanta intre text si imagine.
    niste poze cu mine nu transmit nimic, decat prezenta mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu poti merge numai cu scrisele/gândurile tale și cu pozele altora...
    nu fotogenia conteaza ci ceea ce te exprima pe tine fizic și imagistic/peisagistic etc.
    sau nu ai aparat foto sau nu stii sa descarci...

    RăspundețiȘtergere
  5. cum ati spus nu fotogenia conteaza.
    sunt de parere ca pozele altora sunt mult mai reusite decat pozele pe care le pot face eu, acestea fiind realizate poate chiar de fotografi profesionisti. ma pot regasi intr-o imagine chiar daca nu fac parte din acel cadru.
    (nu se pune problema de a avea sau nu un aparat foto sau sa nu stiu sa descarc niste fotografii - fac parte totusi din generatia tinerilor obisnuiti cu eletronica de mici)

    RăspundețiȘtergere
  6. te înșeli,lasă măștile/imaginile astea care circulă pe net
    le lipești de sufletul tău parca ai fi tu
    chiar nu realizezi ca blogul tau are elemente de imprumut, fotografii însușite...
    un bloger care se respecta e suta la suta original
    putină imaginatie și vei reuși
    nu o lua in rau, ci ca o sugestie constructiva

    RăspundețiȘtergere
  7. sa inteleg ca va deranjat in mod deosebit imaginea ce este atasata aici?
    da, blogul meu are imagini luate de pe net, le atasez constientizand ca nu sunt eu, dar ma reprezinta, ma regasesc in imaginele respective dar nu mi le insusesc, nu-mi apartin. eu nu o sa ajung sa realizez fotografii ce transmit mesaje sub diferite forme.
    sunt de parere ca sufletul meu transcris in aceste pagini, randuri, poate convietui cu aceste elemente imprumutate.

    RăspundețiȘtergere
  8. poza aia e oribila ca si celelalte
    daca vrei sa fii ca ele nu ai decît dar ziceam si noi asa ca poate intelegi sa fii tu, cum scrii, și nu sub chipuri de împrumut........................

    RăspundețiȘtergere
  9. ei, domne, nu e chiar oribila, dar e departe de...original

    RăspundețiȘtergere
  10. daca tu crezi ca noi iți punem bete in roate, atunci te lasam sa faci cum crezi tu ca e bine
    dar nu ți însela cititorii cu mesaje personale purtate de masti fotogenice

    RăspundețiȘtergere
  11. am gasit pe net a cui o fotografia
    daca ai sti...

    RăspundețiȘtergere
  12. majoritatea imaginilor sunt luate de aici
    http://vi.sualize.us/
    iar cu acest comentariu inchei orice discutie pe aceasta tema.

    RăspundețiȘtergere
  13. Esti un inger.Sa stii ca cnv te iubeste

    RăspundețiȘtergere