joi, 28 aprilie 2011

Un alt război

Apare distanța aceea de altă dată pe care nu știu cum să o scurtez. Mă sperii, mă tulbur vizibil! Nopți nedormite, gânduri sovăitoare ce nu-mi mai dau pace.
Gândul îmi e la fel de naiv, el nu a încetat să spere, el așteaptă momentul crucial ce va rămâne plăcut imprimat în inima mea.
Nu mai suntem oamenii ce eu doream să fim, ne-am pierdut. În sufletul meu se dă un război odios ce-mi răsună într-o venă a piciorului stâng punându-mă pe fugă. Și alerg prin lume, cu un suflet neprihanit sperând că va lua sfârșit calvarul acesta.
Ai plecat de langă mine, lăsându-mă singură într-un câmp deschis încolțită din toate părțile de gloanțele emoțiilor mele. Cel din urmă glont mi-a sfâșiat inima, a pătruns prin ea până dincolo de plămânul meu stâng ce a îngenunchiat neputincios. Se pare că acesta va fi finalul. Prințul curajos călare pe un cal alb, a uitat să galopeze până la mine. Poate că potcoavele calului său nu erau bune sau poate că... Prostii! Prințul e cu o altă prințesă... Și totuși, sunt prea mare ca să cred că prințul mă va salva pe mine, nu sunt o prințesă iar privilegiile regale nu se adresează oameniilor de rând, asemeni mie.
Am așteptat... și încă mai aștept, căci nu a mai apărut nici până în momentul de față. Continui această luptă neîncetată fără să mă gândesc la consecințe. Nu mai sunt capabilă să rememorez  altceva decât zilele de altă dată.

2 comentarii:

  1. "Prințul e cu o altă prințesă..." Atunci, pentru ce mai lupți?!
    Sunt de parere că până îți vei găsi prințul (cel adevărat) trebuie să săruți multe broaște, deci nu te da batută! Pleacă in cautarea celui adevărat, si uită-l pe cel ce-ți frânge inima, căci este mai bine.
    te pwpik:*

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca te-a dezamagit, nu trebuie să-i arati aici, gaseste-ţi un băiat care te merita

    RăspundețiȘtergere