miercuri, 30 martie 2011

Miercuri

Nu știu cum, dar se întâmplă iar. Poate e ceva în neregulă cu mine, sau poate...chiar nu știu. Mă regăsesc într-un pat răvăsit, singură, cu o față lungă și încercănată ce ascunde nopțile albe.
Nu mă ridic, mai întâi îmi adun toate visele de peste noapte într-un gând sfielnic. Îmbrătișez o pernă ca și cum mi-aș lua rămas bun de la ea.
Aștept următoarea întâlnire ca pe un miracol dumnezeiesc, să te iau în brațe și să uit de mine.
Nu te-am vazut de atâta amar de timp, încât ochii îmi reproșează zilnic că-i sfidez, inima îmi zice că sunt nebună, iar sufletul se zbate ca un copil mic când vrea o jucărie strălucitoare dintr-un magazin de firmă, iar părinții mult prea zgârciți nu-i cumpără obiectul respectiv. Imi e dor de îmbrațișarea ta care mă liniștește, care mă face să uit de toți și de toate. Îmi e dor să ma pierd în parfumul tău atât de plăcut, să îți simt răsuflarea pe gâtul meu subțire, să îmi liniștești emoțiile cu un sărut tandru de parcă ar fi ultimul.
Îmi lipsești... ne vedem în câteva zile.

E miercuri azi, e miercuri din nou și o să mai fie.

6 comentarii:

  1. Eu cred ca tie iti lipseste miscarea in aer liber, aerisirea, plimbarile in natura
    Încearca sa reduci din timpul in fata calculatorului, sa iesi cu colegii, sa socializezi mai mult, dar nu pe Net, ci in societate.
    Deja pare o introvertire/îmbâcsire prea mare, adică o singuratate care te preseaza, te apasa,tinandu-te in prinsoarea propriei pânze de păianjen.
    Hai sa simți ca ești încă o adolescentă! Și mai puțină zbatere de pasăre în colivie...
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. tin sa te felicit....esti o adevarata copila ce calatoreste prin viata traind-o la maxim....ai o creativitate debordanta:Xdeci bravo.....dar totusi incearca sa evadezi din lumea aceasta atat de corupta a Net-ului..esti o fata visatoare...incearca sa visezi si in mediul exterior ...in natura...unde visele se contureaza astfel....nu doar in fata calculatorului....vreau sa iti propun un lucru: iati un caiet sau doar o foaie....nu uita de pix....iesi in parcul cel mai apropiat si contempleaza asupra timpului....scrie pe foaie toate povestile care iti vin in minte cand privesti un peisaj din exterior....si compara cu ceea ce scri in fata calculatorului....o sa vezi ca este o mare diferenta...natura te inspira.....te rog sa postezi pe blog daca vei raspunde provocarii mele....si sa lasi si cateva impresii....vad in tine o fata plina de entuziasm:*....iti doresc numai bine...si sa iti mentii blogul la acest nivel ridicat

    RăspundețiȘtergere
  3. nu trebuie sa renunti a-ti consemna zilnic gandurile, impresiile
    ci doar sa petreci mai putine ore in fata computerului
    de fapt, nu părerea altora conteaza, ci ceea ce simti tu, ceea ce traiesti tu, cum gandesti -
    daca tie iti face bine, atunci e ok

    RăspundețiȘtergere
  4. accept provocarea! voi evada din lumea aceasta virtuala a internet-ului, insa nu se va intampla curand. sunt prizoniera timpului ce ma tine tot mai mult legata de acest demon (in special calculatorul). Promit ca la urmatoarea iesire in parc imi voi lua cu mine caietelul si pixul si imi voi scrie toate sentimentele ce natura mi le daruieste.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu a zis nimeni sa renunti la magia și binefacerile Internetului, ci doar sa-ți mai reduci din timpul pe care ti-l rapeste această Fiara dulce și amară fara de care nu mai e de conceput viata omului de azi, pt informare si comunicare
    tu ai inteles foarte bine ce inseamnă aceasta lume virtuală, iar cineva care a cutreierat prin aceasta lume nu va reuși niciodată să renunte la ea
    și bine face, căci odata ce ai intrat aici, cale de întoarcere nu mai e...poate numai mănăstirea, ca sa glumesc puțin
    așadar, nu renunța, ci echilibrează-și viața între cea reală și cea virtuală
    te felicit sincer pentru framantarile tale curate de copil/adolescent și cred cu tărie că vei pune puțină ordine în ceea ce te-a ravasit atat in ultima vreme
    Mi-ar plăcea sa te citesc peste ceva timp aici și să văd o nouă înfățișare sufletească a ta, mai tonică, mai optimistă, mai pe măsura vârstei tale...
    Sa auzim in viitor numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. mergi inainte cu visele tale purpurii și violete - și va fi bine
    e bine sa-i asculti pe toți dar sa faci cum simți tu

    RăspundețiȘtergere