marți, 22 martie 2011

Doar noi

Mă priveai așa cum o faci când vrei un sărut, apoi îți treci degetele reci printre ale mele. - Ești rece!
Și continui să te strâng de mână, continui să te privesc în liniște redescoperindu-ți zâmbetul candid. Îmi iei capul în mâinile tale și îl acoperi cu o sărutare himerică.
Un fior fluid îmi tresare trupul, inima îmi coboară din gat înapoi în piept. Te iau de mână din nou ți te strâng ca și cum n-aș vrea să mai pleci vreodată.
Îmi cuprinzi trupul ghiduși în brațele tale, îți simt căldura corpului tău, parfumul tău ne învăluie - dulcea înmiresmare a iubirii.
Gura mi-o las sărutată de buzele tale fierbinți, mă-nebunesti, mă faci să uit de mine.
Dușmanul meu de temut, Timpul, ne privește trecând pe lângă noi mai repede decat un pilot de curse grăbit să câștige. Nenorocit să fi tu, Timpule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu