vineri, 25 martie 2011

Obisnuită zi

Dimineață cu un gust aparte. "Bună dimineța" îmi sună în timpanele vibrate de vocea ta.
Cârpită de somn, mă aflu la granița dintre vis și realitate. Vocea-ți imuabilă mă însoțește către realitate. Mă trezesc, nu ești lângă mine dar te simt aproape.

O cameră mult prea goala dar plină de nimicuri. Soarele cască ușurat la fereastră luminându-mi fața palidă. Razele lui ascuțite îmi străpung stomacul gol. Se anunță o zi perfectă pentru înălțimea tocurilor, dar pronosticurile mele nu se adeveresc. Mă folosesc de un perș și sar peste o altă zi tipică, perplexă.
Acum e seară din nou. Lumina lunii pătrunde printre jaluzele, mă scald în lumina sa simțindu-mă protejată.
Am speranța că maine va fi mai bine.
Mai aștept ceva, nu știu ce. Aș aștepta în continuare dar telefonul asta țipă la mine că e 00:30. E târziu!
Mă ridic de pe scaun trântindu-mă în cearceafurile impregnate cu vise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu