vineri, 11 martie 2011

Raspuns la critici

După primele postări nu au întârziat să apară și criticii. Nu mă deranjează critica, din contră îmi dă curaj să îmi aștern în continuare gaâdurile, apăsând de zor niște taste.
Recunosc, în graba degetelor ce se plimbă ca niște furnici grăbite peste tastele gri ca cenușa, ale unei tastaturi ce a primit zilele trecute ceai îndulcit, iar unele chiar au împietrit; în grabă și pentru că nu sunt foarte atentă mi se întâmplă să greșesc unele cuvinte, să inversez 2 litere, să "mănânc" litere, asta nu înseamnă ca nu-mi cunosc limba.

Am evitat să vă răspund obraznic, să ripostez dar acum cred că va trebui să mă exprim: - Scrieți voi corect,  nu mai folosiți limbajul messenger, învățați mai întâi să scrieți românește, apoi luați-vă de foamea mea de litere.

Alte critici sunt multe, doar că aceasta a fost cea mai des întâlnită.
Și chiar de la persoane care mă așteptam să mă susțină, să mă sprijine, m-au criticat, dar țin să vă anunț că nu sunt suparata, fiecare are părerea lui dar nu pot spune că < 100 de lucruri despre mine> sunt <100 de mofturi> ... și încă ceva, eu nu fac nimănui concurență.
Acest blog a fost făcut pentru mine. Mă citești... mă bucur. Nu... îmi e indiferent.
În concluzie eu voi încerca să fiu mai atentă cum scriu și să recitesc posturile înainte de a le publica, doar pentru a corecta eventualele greșeli de scriere cat și de exprimare.
Nu vă așteptați să găsiți mereu postări despre sentimentele mele sau descrieri. Nu sunt la Lb. Română. Nu vreau să fiu sursa voastră de inspiratie pentru compunerile ce le aveti de făcut ca teme, doar pentru a vă impresiona profesoara.

Un comentariu:

  1. Andreea, sper sa nu iei in nume rau, dar nu imi dau seama daca ai facut asta intentionat sau e o greseala "...continuare gaâdurile, apăsând.."Nu trebuie sa te arati afactata deloc de comentarile negative din partea altora ...poate ca sunt doar niste persoane care stau toata ziua in club, nu au trecut niciodata pragul bibliotecii si singurul lor merit este ca "exista" si ca mama si tata au bani! Sfatul meu este sa te axezi doar pe un domeniu si sa incerci sa devi cea mai buna ! acum esti in perioada de "tatonare", dar vezi ce domeniu iti place cel mai mult, ai cele mai bune rezultate si mergi inainte...e in firea umana ca atunci cand cineva incearca sa se ridice din turma sa traga de el inapoi ! Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere