marți, 15 martie 2011

Simt fericirea

Și înainte să adorm vreau să mai strig o dată: SUNT FERICITĂ!!!
Acum e mai bine...
Nici sucul foarte acru al unei portocale ce o mănânc cu atâta poftă nu-mi poate fura zâmbetul șăgalnic ce este schițat pe fața mea de azi dimineață.
Sunt atât de fericită, pesemne că a venit primavara, nu numai afară ci și  în inima mea.
Arunc într-un colț toate zilele murdare și mă afund în cearceafurile nepătate ale fericirii lăsând movul lui palpabil să-mi strângă trupul cu o îmbrățișare sufocantă. Ah... ce-aș fi vrut să mă îmbrășișezi chiar tu...
Făcând bilanțul acestei zile îmi dau seama că azi viața mea a fost colorată ca o bomboană ce atrage privirea și stârnește dorința copiilor.
Am s-o înghit cu un pahar de fericire și am s-o las să îmi colinde prin trup să-mi trezească sentimentele nemișcate de mult timp.
Acum pot să adorm liniștită, o să alerg în jurul unui vis ștrengar și am să mă joc cu el Baba-oarba, să vedem cine pe cine caută și cine pe cine păcălește.
Noapte bună!

2 comentarii: