sâmbătă, 12 martie 2011

Reîntoarcere

Și atunci când am crezut că nu ai să te mai întorci, ai apărut din nou la poarta sufletului meu. Ai bătut și ți-am deschis, ai pătruns iarăși în cetatea inimii mele.
Porțile larg deschise pentru venirea ta, acum le-am închis cu un lacăt uriaș și am aruncat cheia minuscula pentru ca nimeni să nu mai poată intra, iar tu să nu mai poți ieși.
Eroul meu, prizonierul dragostei mele... Te-ai întors din lupta grea purtată cu tine însuți, ce s-a ținut pe teritoriul inimii mele ce a ars în flăcările luptei, a înghetat de spaimă și a tremurat de frica pieririi tale din grațile mele. Te-aș fi aruncat în partea întunecată, te-aș fi urât din ce în ce mai mult dacă ai fi pierdut.
Lupta e castigată, te-ai întors ca un erou, dar cetățenii inimii ce locuiesc aici de mult sau mai puțin timp sunt ofticați pentru că tu, cavaler, o să ai șansa de a purta coroana și de a fi regele inimii mele.
Ai dus o luptă, vei duce mai multe, vei pierde sau vei castiga, oricum tu vei rămane regele de pe tabla de șah apărat de regina ta.
Ieri am fost un pion nesemnificativ, azi sunt o regină și doar prin simplul fapt ca regele s-a convertit din indiferență în iubire.
Dragul meu, știu cât de indecis ești în a păstra sau nu coroana, dar dacă o vei refuza sufletul îmi va plange, iar de data aceasta te va arunca afară din cetate, chiar daca regina va rămane singură în castelul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu